2008-10-16

NU

har min jacka kommit å de vart en svart en å den sitter jätte bra jag är så glad men jag vart fattigare men de får man ta vill man vara fin får man lida pin =)

i morn slutar jag halv ett de ä skönt ska fara till Nordmaling på nån höstmässa ska bli kul å fara dit man är inte så ofta där ska tvinga mamma å pappa å äta där på nå trevligt ställe =)
så nu vet du de mamma =)

vilket väder jag höll ju på att frysa ....... av mig men de va ju bara 1- så så farligt va de inte =)
men tro inte att jag hade min nya fina vinterjacka på mig den hänger så fint hemma hos mamma å pappa för jag skulle handla när jag for hem så jag lämnade den där =/ jag vet jag får skyla mig själv =)

ja ja nu ska jag göra nåt vettigt =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till jackan då!

Anonym sa...

Å, vad trevligt att bli bjuden på middag det ser vi som en god gärning.