2008-10-03

Kväll

å de ä Fredag sitter hemma med Maja som inte ä så sälskaplig av sig=/
svansen rör sig oro veckande mycket hoppas att hon inte får nå cp ryck ;)

undra om man ska ta å städa lite till hummmm de lät jobbigt men man vet aldrig man kan få ett ryck eller två =)

ha vill ni veta en sak jag har faktiskt 16 st levande blommor i min lägenhet vist är de otroligt
för ett par år sen så hade jag en plast blomma =0
de trodde du inte Tessan =)
jag hade lite å göra så jag tog bilder på mina blommor =)

jag brukar inte skryta men nu måste jag =)










ha ha ha ha min katt har hicka hon ser lite förvirad ut =)

7 kommentarer:

Anonym sa...

kan det vara en bankrån jag ser där i hörnet?

Anonym sa...

Men vad fint de var på mormors hylla.

Anonym sa...

Undrar vad "anonym" menar??

Anonym sa...

Tessan ska inte undra så mycket.

Anonym sa...

jag undrar också????

Anonym sa...

Nu blev ni allt bra nyfiken va?

Anonym sa...

hummm nja lite