2008-10-20

Måndag

i fredags så va jag till Nordmaling de va kast men på kvällen vart de bio rallybrudar =) den va bar =)

Lördag så vart de en lång promenad med Mamma och Lukas sen så vart de å slappa

Söndag så städade jag lite mer för de ä ju så att jag är inte klar med min städning än för de blir mycket då man ränsar! så nu har Emma kollat å tagit de hon ville ha så nu ska alla 4 lådorna på hjälp centralen på tal om hjälp centralen så kan jag inte förstå folk som kastar fina å användbara saker på soptippen! förstå inte dom hära människorna att de finns folk med lite pengar som inte kan köpa nytt varje gång som nåt ska inhandlas! de ä ju förjävligt!
själv så tycker jag att de ä kul å bra att köpa begagnade saker för dom sakerna har lite mer personlig het i sig å man kan göra om dom som man själv vill! men de ä ju bara vad jag tycker men tänk på alla dom som har lite pengar när ni far på soptippen med gamla möbler som inte egentligen behöver kastas!

ja ja nu är de Måndakväll å sängen hägrar så nu ska jag gå å sova =) ZZZZzzzzzzzzz

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med - totalt onödigt att kasta riktiga grejor på soptippen!
Har du sett att Wall-E går på söndag här i Bjurholm? Vi ska nog se den...