2008-10-22

Fil

i går for jag på affären å köpte fil som jag skulle äta till middag!
när jag kom hem så skakade jag filet å öppnade packetet hällde filet i talriken men till min förvåning så va de mer mjölk än fil så ja trodde att jag hade tagit fel paket men de hade jag inte! så jag försökt att skaka de mer man de ä ju ganska svårt då de är öppet! så jag ringde på konsum å dom sa att jag skulle komma dit så skulle jag få ett nytt fil paket!
som sakt jag tog cykeln å for tillbakast på konsum fick ett nytt fil paket å for hem!
väl hemma så tänkte jag att jag skulle skaka filet extra mycket å de gjorde jag! har nästan tränings verk i armarna =)
jag öppnade packetet å hällde filet i talriken för att upptäcka att även detta fil va löst å blaskit FAN!
så jag ringde till konsum å sa att även detta fil va löst så då skulle dom ta bort resterande paket! i dag ringde jag till norrmejeriet för att klaga!
när jag sa att jag hade köpt fil så sa hon i telefonen - å de va löst ? - ja sa jag hon- du är inte den första som ringer i dag!
så jag fick lämna namn å adress så skulle dom skicka ersättning för filet =)
TACK sa jag! så nu är jag nöjd och glad =)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha va glad att det inte var "klumpar" i filet för då kan man misstänka "råttungar"