2011-05-07

Schema

i går så va jag på Älvgården å hämtade mitt schema som jag ska ha =) de va ganska bra tider dom viktiga dagarna så va jag ledig =) som är den 19 Maj Blodomloppet =) ska bli kul =)
den 3 Juni the boppers men jag får ta de lugnt för jag börjar 6.30 på Lördan den 6 Juni nationaldagen och även Oscars 1 årsdag =) jag är inte ledig men jag slutar kl 13 =) helgen 1-3 Juli är jag ledig å då är de Bjurholmsdagarna har bestämt att jag kan jobba extra då om de ä nån som ska va ledig =) den 11 Juli Tessans 31 år då jobbar jag till 13 =) den15-17 Juli är de ÅSELE på fredag jobbar jag till 13 å är ledig lör och sön =) men i år så har vi bestämt att bara fara en dag å åka hem på kvällen/natten de ska bli kul de med =) sen så vet jag inte om de händer så mycket mer =) jo vi ska kanske fara till hummm nu har jag då fått järnsläpp jag kommer inte på vad de heter men jag kallar de för surströmmings landet =) så kanske ni fattar ;) å föresten så midsommar jobbar jag hela helgen =/ ja ja de ger ju $$$$$$$$$ PENGAR så jag får ju va glad för de =)

nä lev å må lingon tå =)

Inga kommentarer: