2011-05-03

Hår resande =D

ja min hår historia! i fredags så kom jag på att jag skulle färja håret från röt till mörk honungsblond. de va bara de att jag va tvungen att bleka håret först så jag köpte de jag behövde =) så långt så va jag glad! så nu till blekningen som min snälla kusin Linda skulle hjälpa mig med så vi satt igång på en gång vi kom hem till mig! Efter första gången av blekningen så såg det ut så här!






hummm inte så vakert! =/ ja ja så vi slängde i lite mer blekmedel å de vart så här! =/







fortfarande inte så vackert=/




så de vart en tredje gång med extra starkt den här gången å de vart så här =/






ja jag vet inte så vackert =/ men jag bestämde att de fick räcka så inge mer blekmedel i mitt hår jag vill ju ha kvar håret =/ så jag har gått med denna färg i drygt 4 dagar =/ inte så kul särskilt då de finns dom som inte kan dölja sina asgarv =/ ja ja så i går Måndag så kom Linda å färgade mitt hår =) å de vart bra =D tycker jag =)




så de är min hår resande historia =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev det jättefint!

/Tessan

Anonym sa...

Tack =D