2011-05-25

=D

Hummm man kan ju fundera hur vissa människor är funtade?????!!! ville bara säga de =)

ja ja i måndags så drog jag till Bjurvattnet för å få snusa på Milly =D å själv klart på Oscar =)
hon ä då inte lik Oscar för fem öre stor lång å mörk hårig =) men ack så söt å nu får man ju köpa tjej kläder =D de ä så mycke roligare än kill kläder finns som mer att välja på =)

i går så va jag på introduktionsdag skulle egentligen ha vari i måndags med men man kan ju inte fara på nåt som man inte vet om!!!!! =/ i dag så har jag jobbat å jag kan bara säga att de går bra lite ont i fötterna får man men de kan man ju leva med! i morn så jobbar jag till 13 å sen så bär de av till Norrnäs för en långhelg ioförsig så ska jag jobba några timmar på fredag men då kör jag in för de =)

nu kommer de några bilder på mina favorit brors barn =)











Inga kommentarer: