2011-01-23

tråk söndag

de ä vad de ä i dag en riktig tråkdag =/ de va tänk att fara till Bjurholm men de vart inte så
=( så inte fick jag träffa Oscar med föräldrar lite tråkigt för de ä tre veckor sen jag såg Oscar sist å de händer ju så mycke nu men de får bli en annan gång =/

va på affären å köpte semlor =) de ä väll de bästa som hänt i dag =)
semlor är något som jag har lärt mig att äta de är nog inte så många år sen jag började tycka om semlor de ä som lussekatter som jag hattade förut men inte nu längre så om man kan lära gamla hundar sitta så kan man lära mig att äta sån som jag inte tycker om =) eller de beror nog på vad de ä =D

ska komma i håg att gratta ANNAH som fyllde år i går så ett stort GRATTIS till dig =)

nu kommer de bilder som jag har fixat med de ä ganska kul å ändra på bilder =) men inte för mycket =D







Inga kommentarer: