2011-01-17

saknar min soffa =(

ja så är de då man sitter på en säng å få ont i rumpan =/ de ä inte alls roligt =/ i dag har jag gjort lite å ingenting =) jo jag va på affären å köpte lite krya på dig godis å tidningar åt pappa som opererades i dag så nu har han ett nytt knä de ä inte alla som får reservdelar under sitt liv jag har då inga reservdelar på mig tar dom bort =) jag har op mig 3 gånger galan, käken och magen =) vad jag vet man vet ju inte om man har blivit bortrövad av utomjordingar =D jaha å vad ska jag skriva nu då????????

i morn lär nog bli som i dag tråkig vet inte vad jag ska göra =/ känns som om man skulle lyfta på ändan å göra nåt men dammsugit har jag gjort å de tog typ 2 minuter =) tvätta behöver jag inte å diska orkar jag inte =)

nä de får nog bli en film eller nåt sånt =D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du inte metallplattor i käken? Eller tog dom bort dom sen? /Tessan

Anonym sa...

hi hi hi gu va jag fick täncka =) jo jag hade titanplattor men dom vart bortagna =)

// Maggan