2011-01-10

måndag hela dagen

i går så va vi å såg Änglagård hur bra som helst =D jag kan varmt rekommendera den filmen som Tessan sa hoppas att de kommer en box med alla tre filmerna =) sen så va de fika hos Sara å Kalle Rasmus hade också bakat =) å de va jätte gott ett stort tak till er som är så duktiga på att baka =) man kan ju hoppas att de blir fler gånger för de va trevligt å sitta å prata en stund =)

i dag ä de måndag å jag har pluggat nåt som jag ska göra i morgon med =) i kväll så va jag på en prome gick med Sara till iksu där hon skulle gå på vattengympa själv så tog jag en kaffe å kollade i fönsterna på alla som hoppade om kring snart så hoppar jag nog också om kring där =) på Torsdag så ska jag å Sara gå på ZOMBA =D ska bli hur kul som helst =) nä nu ska jag se på filmen som är på trean =)

Inga kommentarer: