2009-01-06

ok

nu är jag SUR varför jo de är nån som vågar påstå att min garderobsblomma är av plast! jag är så jävla sur över de så jag kan spricka hur kan en person uttrycka sig om de om dom inte vet jag blir så jävla sur å då denna person inte våga skriva vem de är så tycker jag att DU ska hålla käften =/ så hur kan du förklara detta????????????????
jag vill ha svar från den person som skrev den där skiten




jag tror att du är så jävla avensjuk för att min garderobsblomma har blommat å du inte har lyckats med de =p

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad du tog i! Man blir ju rädd!
Men jag håller med om att den anonyme med "rotnötterna" inte verkar veta så mycket om blommor... Vad f*n är "rotnötter"?? Det om något verkar vara påhittat!
Som sagt, allt blommar under rätta förhållanden

Nybyhuset sa...

glöm inte att räkna till 10 maggan :). Men jag håller med. dumma kommentarer kan man hålla inne med, särskilt när man är anonym och inte törs stå för dem...