2009-01-05

humm

ja nu har jag nåt otroligt att beräta nåt som jag aldrig trodde skulle hända mig eller nått som jag inte trodde kunde hända! nu är de så att min garderobsblomma har BLOMMAT =) jag vet de är otroligt jag fatta de inte hur har detta hänt? jag är så glad att de har hänt =) men de är ju inte direkt den vackraste blomman men den är ett mirakel =) för jag trodde inte att jag kunde få en blomma att blomma därför så har jag bara grönbladiga blommor som ska tåla mycket stryk =)

ja ja här är bildbeviset



jag är så stolt =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser man ju på långt håll att det där är en plast blomma från en julgrupp. Men det var ett bra försök. Till och med jag vet att dessa inte blommar utan delar sig med rotnötter

Nybyhuset sa...

vilken ful blomma, jag fick genast snuskiga associationer :)moahahaha.
Vad skoj det ska bli med revyn ikväll!

(Anonym: garderobsblommor blommar visst och då ser det ut exakt som på bilden!!!)

Anonym sa...

Jag vet vem som borde dela sig med "rotnötter" anonym. Alla blommor blommar oavsett om det är så kallade gröna blommor. Grattis till blomman Maggan du visade precis hur en sådan ska skötas