2009-01-28

i dag

så har jag inte gjort nåt alls jag har varit lat de förvånar väl ingen =)
men i helgen så ska jag ut å svira ska bli kul =) så jag måste ju vila hummm jaha nu är jag ju här i gen det händer ju inget intressant i mitt liv jag sover jobbar äter å sover de är typ så mitt liv ser ut i dag men alla har väl såna perioder i sitt liv =) hoppas jag

jaha nu säger mamma att jag inte får sitta längre morsor alts
de kan ju ioförsig bero på att de är hennes dator å hon är spel sugen
men man kan inte så noga veta =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä man kan aldrig så noga veta... ;-)
Vem hade kunnat tro att min far skulle kunna sitta i timmar framför datorn? Men det kan han, och gör...

Anonym sa...

Tur att det är fler i min generation som tycker om sin dator lika mycket som jag.

Anonym sa...

Haha jag tar det som att jag är mellan generationen Berta ;)