2008-12-05

hummmmm

jaha i dag for jag på jobbet med ont i ögat =/ så de va bara å ringa till ögon på nus : du måste komma in på en gång jaha! så de va bara å ringa till pappa å fråga om han kunde skjutsa mig å de kunde han =) väl på nus efter att jag hade väntat 2 tim så fick jag veta att dom inte ville karva i ögat för de skulle bli så stort så jag fick en salva som jag ska smörja med =) om de inte blir bra efter de så ska dom karva=/ hoppas att de inte blir sämre =/

ja ja nu är jag då hemma å svin tröt så de blir nog att koka ...... i morgon ( jag vill inte avslöja vad jag ska koka för de är en överraskning till i morn då vi ska ha julbord) ja just de de ska bli kul å träffa släkten å äta gott!

nä nu ska jag se på tven =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm men gott va de i de små påsar som du bjöd på

Anonym sa...

Japp det var så gott att jag fått abstinens... Tur vi ska baka mera snart!
Jag har förresten inte glömt att jag skulle skicka receptet på tårtbotten men jag glömde det i morse ;-)
Ta och lägg ut receptet på sillsalladen här förresten!