2008-12-14

baka

i går lörda skulle jag å Tessan baka vid 8 tiden tror jag att de va så ringer Tessan å säger att de inte blir nå bak för hon hade ingen ström =/ så de vart att jag for till vännäs å kolla runt lite!
på sönda i dag så for jag till Tessan för att baka de gick int precis som vi hade tänkt!
först så skulle jag göra dajm men jag vet då inte för dajm vart de då inte vi gjorde två satser men båda skar såg å ligger i soppkorgen =/ sen så skulle jag göra en tårt botten när den hade varit i ugnen typ 5 min så försvan strömen i en tim blä va sur jag vart! så en saman fattning så vart de negerbollar å nå med flingor i som Tessan han göra!

men sen så for vi till Monika å fick (tiggde) fika =) TACK

sen så for vi på blommafären för att göra julgrupper =) de är lika kul som vanligt man blir som glad av att få göra julgrupper =)













min gran en äkta plastgran =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt.

Anonym sa...

Ja det baket lär vi minnas!
Tur att det gick bättre med blommorna!

Anonym sa...

Hoppas att man får se en eller två grupper av julblommor "blink blink"

Nybyhuset sa...

hur många julgrupper gjorde du egentligen???

Anonym sa...

jag gjorde 5 st