2008-11-06

ToRsDaG

jahap i kväll är de torasda å jag ska gå å lägga mig för jag ska upp före fem i mårn börjar sex så de känns drygt men då få jag sluta tidigt å då ska jag å mina paranteser till stan ska bli kul de! få se om man kan köpa nån julklapp har ju faktiskt några klar redan =) de känns skönt =)

julen börjar ju komma ut i butikerna nu de ä jädra tidigt men de ä kul=) så jul galen ä jag å i mårn börjar vi å öva Lucia sånger på jobbet kul=)

ja ja nu kallar sängen =) ZZZZzzzzzZZZzzzzZZZzzzzzz

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara en människa på jorden som kan köpa julklappar tidigt på året, ja redan i januari kan hon börja nämligen Monika. Begriper inte hur hon mins vad hon köpt och vart hon lägger allt. Har själv provat ett år, gör aldrig om de för jag hittade klapparna året därpå, å hur kul va de.

Anonym sa...

Hahaha! Men Mari då!
Tja jag har då en klapp till Emma klar sen i Juli och Emils födelsedagspresent är också klar - faktiskt.
Planering är bra ;-)