2008-11-23

SönDaG

oj oj oj va kul jag hade i går =) shoven va super bra oj va vi skratta =) men de va lite störigt för de va nån käring som skräck som en stuken gris nästan hela tiden jag har aldrig hört nån så högljudd förut jag hoppas att hon tappar rösten för de lät för jävigt å de va störande =/
matten va suverän =) å TACK Monika för dricka och efterrätten de va gott =) senare for jag å Tessan på puben där nere å vi är egentligen inte gamla men oj va unga alla va de såg ut som om fjortis land hade brunnit =) ja ja efter en nattsömn så va de frulle oj va mycket =) mmmm va gott sen när jag kom hem for jag på affären sen så la jag mig på soffan å somna jag sov från 2 till efter 4 oj va skönt =) här kommer några bilder =)




6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Jag tror skrik-kvinnan måste ha rejält ont i halsen nu...

Anonym sa...

Får man va avis eller!

Anonym sa...

Jo man _får_ vara avis om man vill... Skoj hade vi!

Anonym sa...

ja nog ser det ut som om det var roligt. synd bara att vi missade det..

Nybyhuset sa...

lät som en riktig helkväll.
Vad kul det lät med "fjortisland hade brunnit"
Ska bli mitt nästa uttryck....

Anonym sa...

Men hallå... Ett nytt inlägg kanske...?? Tänk på stackars oss som inte har nåt vettigt att göra! ;-)