2011-07-04

helgen

Fredags kvällen spenderades med Jennie vi for ut på bävern vilket jag lika gärna kunde va utan när man märkte att de inte va så mycke fest där =/ men de va kul å få va med Jennie en kväll =)

Lördagen så va de marknad snart så är de ju inte lönt med marknad i bjurholm då de inte finns några knallare =/ men de ä ju som trevligt i alla fall =) kvällen spenderades i Agnäs med god mat å goda vänner de va hur trevligt som helst å de va länge sen jag skratta så mycke så jag fick tränings värk =) ja ja vi la os efter 4 å klev upp vid 8 pigg å ut vilad eller nä Söndagen spenderades på 60 års kalas som jag å Tessan va (pigor) på! så när jag äntligen kom hem så va jag så trött så jag somna som en stock =) 11 timmar vart de =) i dag så ska jag fara till Norrnäs å va ett tag men först så ska jag klippa mig =)

å bara så ni vet så kan man spring torka =D

2 kommentarer:

moster mi sa...

Haha fick en bra förklaring till "spring torka" av en på kalaset men tror nog inte att det var de som ni badare menade om lördagskvällen, men det var en trevlig kväll med er vid elden, Å ja träningsvärken var ganska kännbar under kvällen ;)

Maggan sa...

ja jag hade också träningsvärk =D
å så kul va de längesen jag hade =)