2011-07-17

Åsele

i Onsdags så åkte jag med delar av familjen Axelsson till Åsele för på torsdag så va de folkrace =) förjävla kallt men roligt Karro kom 5a i A finalen riktigt bra måste jag säga =)
sen så på torsda kvällen så vart de fest å öl tältet där storebror Simon och Martin va å gick runt bland alla små brudar =) ja ja de va lika kallt bara så ni vet =) på fredag så vart de att gå runt på markanden å fördriva tiden tills mina festar kompisar skulle dyka upp! kvällen va trevlig måste jag säga å jag frös inte lika mycke som tur va =) lördagen tillbringades på marknaden å sen i solen =) på kvällen så åkte vi hem å jag somnade som en stock å har sovit bra hela natten =)
i kväll så blir de bio Harry Potter =) jag har hört att den ska va bra =) nä nu ska jag gå ut i solen =D

Inga kommentarer: