2011-04-30

Valborg

I dag så kommer det brinna många brasor bara ni tar de försiktigt vill inte att de ska hända er nåt =) själv så ska jag till Agnäs för en trevlig kväll med Tessan =D nackdelen är att jag har haft huvudvärk hela dagen å att jag har sovit men de känns då bättre nu =) å jag kommer att bära huvudbonad i kväll efter som mitt hår inte ändrade färg av sig själv i natt då jag sov =/ jag som hade hoppats på de men så vart de inte =/ ja ja på måndag så får jag min nya hårfärg =) så då ska ni få se bilderna på mitt hår =) okej ni får skratta för de ser för jävligt ut =/

ja ja Tessan kommer snart å hämta mig så ha de så bra i kväll å gör inget som jag skulle ha gjort ;)

Vintern rasat ut bland våra fjällar,
drivans blommor smälta ned och dö.
Himlen ler i vårens ljusa kvällar,
solen kysser liv i skog och sjö.
Snart är sommarn här i purpurvågor,
guldbelagda, azurskiftande
ligga ängarne i dagens lågor,
och i lunden dansa källorne.

Inga kommentarer: