2011-04-04

måndag

i trosdags så for jag på Bjurvattnet för att va barnvakt till fredag kväll de va riktigt roligt å han va så snäll sov hela natten förutom att han lurade upp mig tre gånger med ett låsas grin i sömnen men de gör inge =) sen så på fredag förmiddag kom de som en blixt från klar himmel huvudvärken alltså =/ så när Oscar vart hämtad av sin morfar så va jag däckad for hem på lördag la mig på soffan å sov ett par timmar när jag vakna så va huvudvärken borta trodde jag ja va då lurad =/ två timmar senare så va de bara ännu värre låg vaken enda till söndag morgon då jag lyckades somna efter att ha spytt två gånger =/ jag fick sova till halv ett sen så efter fyra nån gång så försvan huvudvärken för gott =) gu så skönt de ä å bli av med en huvudvärk de ä som att traska omkring på moln man känner sig så lätt å skön =) men trött =) så då jag vaknade i morse så vart de en dusch å sen så började jag sy =) de ä så kul att sy har till och med fått en beställning på en väska =D vem kunde ana de =) nä nu ska jag laga nån mat =)

Inga kommentarer: