2011-03-13

Söndag

i fredags så va jag till stan för att göra prov å hur de gick vet jag inte än men jag hoppas att de då blir G =/ ja ja sen så va jag till optiken för att bytta fronten på mina glasögon efter som dom som jag hade släppt färg =/ så nu är jag i funderingarna att skaffa ett par solbrillor som inte immar igen då man har dom på sig =/ men jag ska ju in på freda igen efter som då har jag mitt sista prov =) så de är bara en vecka kvar nu =D sen så är jag färdig utbildad =)

i dag så har jag varit till nyby å pratat bort några timmar =) de ä så trevligt med släkt som man kan umgås med =) de ä inte alla som har sån tur =D jag bakade en sockerkaka med blåbär och röda vinbär i å den vart G =) nä nu ska jag göra nått vettigt typ lägga mig på soffan å se på film =)

Inga kommentarer: