2011-03-25

fredag

ja jag ska gå ner i vikt jag har som sagt en liten bit kvar tills jag är där jag vill va =/ så jag har slagit på stort jag är med i en viktutmaning hur ska de här sluta??????

i dag kommer den där cotechen å ska prata med mig! =/ undra vad hon kommer att säga =/
jo man får ju stå på en sån där rolig våg som skickar ström igenom en =) låter farligt men de ä de inte om man inte ä gravid eller har pacemaker =) men man få då veta nästan allt av den där vågen de ända den inte gör är å ta längd å pratar =D men jag skulle då inte bli förvånad att den sa att man skulle kliva av han för jag ä för tung ;) ja ja de går då ut på att gå ner i vikt å röra på sig mer än vad man gör för jag kan nog gå med i soffpotatis klubben =) men jag försöker då =)
nä nog om vikten

i morn så ska jag på barnloppis (å jag ska inte köpa barn) med svägerskan =) ska bli trevligt
å sen så blir de nog inte så mycke mer
jo jag fick ju G på näst sista provet å nu är de bara ett prov kvar som jag inte vet hur de gick å de va svårt kan jag bara tilllägga =/ men jag hoppas då på de bästa =)

3 kommentarer:

leni sa...

Kjempe fin blogg du har :)

Anonym sa...

tack =)

Yohannai Las Palmas sa...

Hejsan!
Kom förbi här av en slump och läste litegrann. Ville säja hej!
/Y