2011-02-28

måndag

är de i dag i fredags så pratade jag med vårdcentralen =) så nu har jag slutat med min astma medicin =) gu så skönt hoppas bara att de inte blir värre å jag måste ta den igen =/ men de tror jag inte =) å sen så på kvällen så bar de av till kusin Linda P för mat å got sällskap =) hur kul som helst kan jag bara meddela =) så ett stort tack för den goda maten å efterrätten =) sen så bar de av till wersan =) å vilken kö de va då vi kom dit =/ men vi tog oss in allihopa =) å den var en riktigt trevlig kväll =) sen så kom bror å hämtade mig efter som jag skulle va barnvakt på lördagen å sönda de ha varit kul att få va me Oscar han utvecklas så mycket nu de händer ju så mycke från vecka till vecka =) ja ja nu håller jag då på med V 3 i sista kursen så de ä ju bara 3 veckor kvar nu =) känns bra
å de känns bra att jag vet att jag har jobb i sommar =)

Inga kommentarer: