2011-02-21

en vecka senare

nu har dom hittat den 80åriga mannen som förolyckades i den stora branden för en vecka sen =/ känns konstigt att standra huset är borta och att en människa som man då vet vem de är har got bort i en sån tragisk olycka =(


ja ja i helgen som va så va jag barn vakt åt Oscar på fredag =D han ä så sött han =) ska bli kul med en till söt å ta hand om =D men de ä ju alltid lättare att bara ta hand om en än två men som tur är så har jag ju tränat på bröderna Ovesson =) å de ha ju gott bra så de kommer att gå bra med två småttingar =)

sen så for jag till Norrnäs svinkallt på fredag å ute dass ä inte så kul kan jag lova å de ä konstigt att man alltid måste gå fler gånger då de ä kallt en då de ä typ blia =)
på lördagen så kom Johan, Jennie, Oscar och kusin Linda (Jennies kusin) på mat tacos mmmmm gotttttt sen så va de äppelpaj =D å de vart ström löst undre efterrätten =/ men som tur ä så är man ju inte mörkrädd å frysa behövde vi inte häller =)

nä den här veckan så ska jag plugga på onsdag så ska jag till stan för att stor handla eller de blir nog tungt och stort de är ju bokrea =) alltid lika kul att få gå runt å kolla på alla böckerna men de ä nog mamma som handlar mest å jag följer bara med å bär =) men i år ska jag köpa några böcker å då blir de stickböcker och barn böcker =)

sen så på fredag så är de ju fest på värdshuset ska bli kul om vi tar oss in men enligt ägaren så ska de inte bli nåt problem så man får gå på hoppet =D

bjuder på en liten film snutt de är Oscar som skrattar så han nästan kiknar =D
å jag bara älskar då barn skrattar =)

Inga kommentarer: