2010-12-15

i dag är de onsdag

å jag har pluggat =) i måndags så va jag till stan å gjorde dom sista julklapps in köpen =) så nu är allt klart jag lämnade blod också =) å de fick jag känna sviterna av i tisdags jag har aldrig varit så trött någonsin efter som jag har brist på B12 så blir de nog så men de är inte farligt att lämna blod då för dom kollade upp de =) i morgon så ska jag plugga å slå in julklappar =D å städa lite efter som de ä min dag på fredag men då är jag inte hemma =) för då ska jag till stan för å intervjua en på habiliteringen å sen på kvällen så är de värdens bästa teater =D på lördag så kommer de gäster =) på söndag med å då ska de stickas också =) sen på söndag kväll så ska de göras julgrupper de ä så kul =) nä nu ska jag sova =D

1 kommentar:

moster mi sa...

Jahajaja så det är till att fylla år idag, grattis på dej du ;)