2010-12-20

hummilihumm

ja i dag är de måndag å jag har pluggat =) kul som vanligt =) i helgen så har jag firats med blommor, busskort, presentkort, två skålar, tomtebarn och en kissekatt =) (inte en levande)

en av sten de va nog allt tårtan som jag gjorde vart tydligen bra för alla sa att den va go =) å de va den med norrnäs gubbar å bärgårds hallon =D som jag plockade i sommar =)
ja ja de har då varit bra å tack för gratulationerna =D man blir så glad för allt de värmer =)

på onsdag så ska jag till stan för å göra PROV i etik och livsfrågor inom vård och omsorg och sen så ska jag ha lyftteknik kurs ska bli kul =) sen så blir de nog å äta å fara hem =) sen så skulle de visst bli mat hos farfars ska bli kul =) de ä ju snart julafton ska bli så supper kul ska ju va på Bjurvattnet som vanligt =) ja just de i morgon så ska jag göra inlagdsill =) den brukar alltid bli bra för jag är bäst på att göra inlagdsill ;) ja ja nu ska jag se på tv å sluta skryta =D




min bror Oscars far tog de här kortet =) ett riktigt dreggel kort =D




som ni vet så är ju Oscar min favorit man snart så får han konkurrens =D
men han kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta tillsammans med två andra killar om jag tänker efter så har jag många killar i mitt liv Oscar,Ola och Linde å snart en till kille eller tjej de spelar ingen roll =D

Inga kommentarer: