2010-04-21

?????

jag sitter här å funderar =/.............. hummmm.............. vad ska jag skriva gu så tråkig jag är de händer ju ingenting i mitt liv just nu =/ men snart så smäller de hoppas jag =) man kan aldrig så noga veta NÄR VAR HUR =)

va i Vännäs i går å handla en massa saker till "skräpandet" =) men då i dag då jag satte mig för att börja då fick jag idetorka =/ vad kan de bero på?????
ja ja de är ju bara världsliga saker sånt som man inte lider av =/

i morn är de jobb hela degen men sen på kvällen så ska jag ..... de säger jag inte =p för de är en hämlis pilutta dig =) ja ja nu är klockan mycke jag skulle ju ha lagt mig för en haltimme sen =) men som tur är så är de ingen som tjatar på mig förutom mitt samvete =) nä nu ska jag lägga mig å höra på blå dahlia skit bra bok bara så ni vet =)

Inga kommentarer: