2010-04-24

340

ja vad jag jobbar jag sitter här hemma å ...... för jag ska inte skriva vad jag gör ioförsig så är de ganska många som vet vad jag gör men inte dom =)

ja ja de blir då bra iallafall =) å till kvälls mat så blir de lasagne =) de ska bli så gott de va ett tag sen jag gjorde de å de bästa är att de blir många matlådor =) så de blir nog lasagne på månda med då de är planering på jobbet å då ska vi måla så de bara sprutar om de vi måste ju få färdigt djungeln så vi kan börja med nästa rum =) de blir så bra å man blir så glad av att få förnya å förändra =)


okej så här avancerat är de inte men vi försöker =)

3 kommentarer:

Nybyhuset sa...

du exakt denna bild beställer jag och vill ha färdigmålad i barnas lekrum ,lagomt till hösten :)

Anonym sa...

okej men jag tar betalt per timme =)

moster mi sa...

Hmmm undrar vad hon pysslar med hmm?????? Nyfiken? ICKE!!!