2009-02-02

Lördagen

va svin kul först for vi till Megazoon å gjorde fångarna på fortet fy fan va kul! de sluta med en massa blåmärken å en bulla i huvet på bara mig undra hur dom anndra ser ut =) å inte tal om tränings värken som jag fick den va inte å leka med =/ sen for vi på droskan å åt buffe =) gott
sen så vart de harrys kul ja visst men de märks att man inte är ute på puben så ofta =)

allt som allt så hadde jag kul å jag kan rekomendera att fara på megazoon å göra fångarna på fortet =)

HEJA Roger and Moor vi är bäst =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Droskan har alltid god mat. Hoppas blåmärkena var värt det roliga!

Anonym sa...

Hmmm hur var det, BÄÄstÄÄn var helt klart bättre å vann precis som sig ska, inga andra. Men ur kul var det. Synd bara att man inte var så pigg i huvudet på söndag, undra om maten inte var bra ;)

Anonym sa...

Hoppas inte det var MIN mat du syftade på Moster Mi ;-)

Anonym sa...

nähä inte var väl du på droskan å lagade mat Tessan ????? hursom så var mitt huvud inte riktigt i bra form på söndagsmorgonen. Fattar inte att vissa orkade att åka på loppis kl10, när vi kom hem 03,30 huva ligen.....