2009-02-21

=(

jaha jag va till chefen i går å fick veta att jag gör min sista dag den 31/3 jaha så nu har jag inget jobb om en månad! varför kan det inte födas mer barn???!!!! men så är de väl då man bor i Bjurholm där alla är över 50+ å inte ska ha mer barn! så vad ska jag göra???? jo till hösten hoppas jag att jag ska gå i skola förskollärare men de är ju inte säkert än =/
men de är ju ändå flera månader kvar till dess så jag får väl leva på vik hoppas jag=/
ååååååå vad jag hatar sånt här =(

ja ja nog om tråkigheter jag köpte i alla fal skoter kläder i går =)
å i dag ska jag till Bjurvattnet å prova dom =)
så nu ska jag göra mig i ordning =)

kan ingen hjälpa mig upp????

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men hjälp vad är de du skriver!?!?!? jag blir förfärad. Hoppas att det fixar sig och du de ska födas massa ungar framöver i lilla Bjurholm har en fågel viskat, så hav lugn det kan ordna sig hoppas jag...

Anonym sa...

Hoppas skoterkläderna fungerade bra och att du kunde ha kul i helgen!

Anonym sa...

Vad tråkigt magdalena hoppas att det löser sej på något vis.

Har du annat jobb inom sikte eller blir det till att besöka Varodell?