2008-08-19

Tisdag

i går stor städade jag badrummet =) jag ä så nöjd! MEN mitt badrum är inte så fint som jag vill så jag lyfte luren å ringde till lycksel på kommunen så på freda får jag veta om jag får ett nytt badrum eller ej!

så i kväll ska jag försöka å fortsetta med städningen i resten av lägenheten få se hur de kommer att gå=/ är inte direkt suggen på att städa men jag måste nog så int lyckselskan tycker att jag har stökigt! hummmm varför bryr man sig så hårt om vad folk tycker? har man stökigt så har man =) eller????

ja ja jag tror att alla är så man vill inte vissa dammråttorna i onödan ;)

nä nu ska jag ta mig i kragen å jobba=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra, städa på!
Sen kan du ju ta en sväng med skurmoppen till Agnäs också ;-) Skulle nog behövas...
Men för all del, du kan komma bara med moppen också om du är sugen på att surra nån kväll!

Nybyhuset sa...

eh tanttessan ge dig. maggan måste givetvis stanna i Nyby som första anhalt av städturnén.