2008-08-14

Förkyld =(

vart jag på Tisdag där av att jag inte har skrivit nåt förns nu!
på tisda fick jag ont i halsen å då menar jag ONT kunde inte prata!

onsda kom snuvan å jag har snuorat som aldrig för så i dag fick jag i bihållorna så de va bara å slå en pling till vårdcentralen skulle få ett recept på kortison spray efter lunch när jag kom dit kl 13 så fanns de inge recept nähä
när jag kom tillbackast kl 16 så fanns de inge heller hummm då gick jag ner till vc å sa hallå var är mitt recept???
svar om du går upp dit nu så är de där! jaha så då gick jag tillbakast å där va de =) så nu är jag glad å snuvig =)

så här känner jag mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare! Men jag tackar för "massage-tiden"!

Anonym sa...

men jag tyckte att det var svårt att se dig idag på jobbet, tänkte att det nog beror på rums flytten för min del men ändå, Krya på dig så du kan loppa imorgon.