2008-06-15

Söndag

hummm det är så tråkigt när det rängnar men i dag har de bara regnat en gång än =)
vi får väl se hur länge de håller i sig!

har varit i stugan i helgen med mina paranteser å Maja så klart! jag har aldrig sovit så dåligt som jag gjort i helgen! varför? jo på grund av min katt hon har bara gått runt å mjaua hela nätterna fy va jobbigt vaknade vid 3 tiden på lördags morgonen eller natten =/ va vaken till 6 för då komme Lukas hunden in till mig å då vart Maja rädd å va tyst som tur va men inte nog med de så va de samma vissa i gen på söndags morgonen bläääää =/

men nu är jag hemma å Maja ska få bo i stugan med Mor å Far såm tur är för då kan jag sova utan att bli störd =)

å de har hänt nå kul men de får ni inte veta förns sen vad det är så ni får vänta ;)
men jag är då glad i allafal =) ha ha ha

Inga kommentarer: