2008-06-10

Skolavslutning

De är de i dag i regnet!

vaknade vi 5 tiden för att göra mig i ordning började kl 6 så de va bara å ta paraplyet å gå till jobbet =
men trots allt regn så har de varit en bra dag i dag alla barnen va så duktiga i kyrkan

jag å mina medarbetare fick en så finn blomma (en pelargon) av alla barn och föräldrar TACK! å alla som känner mig rät för står nog att den har hamnat hos min mor men den va fin =) så nu är det SOMMARLOV för alla barn man mins ju bara själv hur gla man va då skolan va slut =)

nä nu ska jag se en cell-sam historia va bara tvungen å köpa boxen då jag såg den på Ginza den ä ju bara så bra ;) den är på 13 timmar så ni vet nu vad jag har att göra dom närmaste dagarna!


TREVLIG SOMMAR

2 kommentarer:

Anonym sa...

Passar på att paxa nästa pelargon du eventuellt får ;-)

Anonym sa...

Pelargonen är jätte fin.