2012-03-08

flytta

japp nu är de klart jag ska flytta =) de blir till en trea på 81 kvm =) de kommer att bli hur bra som helst jag far å skriver på papperna den 15 å ska lämna nycklarna till den gamla lägenheten den 2 =D så de kommer att gå fort så om en vecka börjar jag med flytten eller de kanske blir till helgen de ä ju som jobbigt om jag ska bära allt dit =/ hi hi hi =D
ja ja nu ä då jag hungrig så jag ska se efter va mina skåp har att erbjuda i dag typ fil =) här är planlösningen =)

http://www.bjurholm.se/Sve/Filarkiv/Filarkiv%20BoBygga/Br%C3%A4nnav%C3%A4gen%201%203%20rok.pdf

3 kommentarer:

moster mi sa...

Men vad är det jag läser? hur ska jag nu hitta ;-)
Men det var ju kul hoppas att man får komma med flyttfika.

Anonym sa...

ja du moster mi jag kan rita en krata åt dig =) å fika vill jag hämst gärna ha =D

RealExams sa...

i reading your amazing post this is fantastic and i like your post thanks for sharing this blog post.