2011-12-08

Ullared

ja så är de jag har varit på Ullared de va en sån där bussresa som jag å mamma for på. vi for den 1 december kläv på bussen i Umeå 06,30 å sen så bar de av mot Borås där vi skulle bo på scandic plaza, resan ner till Borås tog hela dagen men man sov nästan hela vägen =)
på fredag så va de hotellfrukost å sen så bar de av mot ullared där vi va i drygt 8 timmar =) tala om att man va läss å tröt sen då vi kom till hotellet efter som vi tog en sväng för bi yxared så vart de 8 mil längre en liten fel körning kan bli stor =/ ja ja men de va gott med kyckling pizza sen på hotellrummet =) på lördagen så skulle vi till Göteborg och Liseberg =) men när vi kom dit så va de nästan storm så vi bestämde att vi skulle tillbringa några timmar på nordstan som ä ett köpcenter väll där så ångrade jag mig ganska så fort jag har nog aldrig sätt så mycke folk i hela mitt liv oj oj oj de va knappt lönt att gå in i en affär ja ja men väll på liseberg så vart allt bra =) spelade bort pengar å såg på is schoven. sen till hotellet för att sova =) på söndag så va de bara att hoppa på bussen å åter vända mot Umeå kan sammanfatta resan så här att fara på ullared igen de får nog bli om så där 10 år eller nåt sånt men Göteborg vill jag se snart i gen men då på sommaren =) en kul och trevlig resa =D

Inga kommentarer: