2011-11-11

Migrän

de ä nåt som jag skulle slippa efter jag op min käke men inte de =/ å jag kan ju bara säga att de är dom där hemska tandläkar stolarnas fel de ä ju bra att få tänderna lagade men då man vet att 2-3 dagar kommer att bestå av den värsta av huvudvärkar MIGRÄN då ä de inte så kul =(
har varit till tandläkaren nu tre gånger å har haft huvudvärk/migrän i ja minst 6 dagar om man räknar ihop dom =/de kan vafler! ja så är de de beror på den där djävulska stolen som är som ett tortyr redskap =/ nu sist jag va hos tandläkaren va för att fixa en tand som lagningen krånglade på de tog en halv timme å slutade i två dagars migrän å en dag hemma från jobbet alltså så förlorade jag 5 timmars jobb den dagen till karensen =/
inte kul då man bara jobbar 50%
ja ja livet är hårt å passa er för djävuls stolen ;)

2 kommentarer:

Tjej på KTH sa...

Usch! Låter inte alls kul. Hoppas du inte får som jag som kräks vid migrän. Som tur är händer det inte alls ofta. Hoppas det blir bättre!

Anonym sa...

humm jo de gör jag inte alls kul =/ de är ju bra då jag inte behöver gå till tanläkaren =)