2011-10-12

jahap

vet inte riktigt vad jag ska skriva!!!!! jo förra helgen va jag ju i övik för på lördagen så va de ju
ladies night =) å de va en supper kul kväll =D å Brolle ä ju bara för snygg ;) ja ja på söndagen så köpte jag mig en ny vinter jacka =D å jag är så nöjd =D den här veckan så har jag jobbat å tränat resten av veckan kommer att be stå av kurs, mer träning och en helg på Bjurvattnet har ju den turen att få va barnvakt på lördag hummmm undra om de ä söndag med???? ja ja de lär jag ju märka =D för båda föräldrarna kommer att tillbringa dagen eller dagarna i älgskogen =) pang pang =) ja ja nu ska jag då försöka städa har ju faktiskt vari duktig har ju redan diskat å tvättmaskinen går varm =D ja ja ska ta å kolla posten nu =)


min nya jacka =D

2 kommentarer:

Bertas mamma sa...

Fy fagerlund så avis jag blir

Anonym sa...

hi hi