2011-08-29

japp

i fredags så va de noice makers riktigt kul hade jag!!! =D å sen på natten så bar de av till Norrnäs å för att sova i husvagnen =) på lördagen så tog jag de bara lugnt tills jag skulle va barn vakt åt Oscar och Milly å de gick så bra måste jag säga lite kämpigt då man matar en med flaska å en vill ha ens uppmärksamhet men de gick bra en då =) söndagen spenderades i umeå för storhandling =) å så vart de två tröjor en från kapphal å en från h&m =) så jag ä bara nöjd

i morn är min sista dag på Älvgården =/ känns lite konstigt måste jag säga man ä ju som så van å va där nu men jag hoppas att de blir bra på solrosen med =)

hummm på lördag så ska jag till stan för att fara på en prova på dag med bugg och foxtrot =) ska bli kul =D ja ja nu ska jag då se på dom svenska fruarna å en sak kan man då bara säga HUR DUM KAN MAN BLI?????????? ja ja =D

Inga kommentarer: