2010-11-17

4 veckor

kvar tills jag fyller år å då är de ju lätt å veta att de är 5 till JUL =) jag tycker om julen =)
de ä så mysigt första advent då man får bytta gardiner å ställa fram ljusstaken =) å när man klär jul granen de är alltid lika kul ha på jul musik å bara njuta av vad man gör å göra tomte landet =D de ä också kul man kan sammanfatta de så att jag tycker om JULEN och allt som hör till förutom glögg och blana! Glögg kan jag nog lära mig dricka men blana går nog aldrig!!!!
men de är ju så att smaken är som baken delad =)


ja ja nä är de ju så att Jennie och Johan gör de så bra på jul så de räcker till och blir över man rullar hem när man ska fara =D men så ska de vara på jul =D
å den hära julen är de ju extra kul för de är ju Oscars första jul =)


nä nu ska jag sova jobb i morgon =D

Inga kommentarer: