2010-09-21

trötter

i dag är jag tröt hummmmm de ä jobbigt =/ funderar på att fara in till stan på torsda jag vill köpa en ny kamera å jag funderar på att köpa en Canon EOS 500D men jag får se dom är ju inte billig men jag har ju pengar till en de ä ju inte de =/ jag är nog snål =D nja kanske inte de häller


jo jag har ju glömt att skriva att den 8 December så far jag å Tessan till Göteborg =) för att våldgästa min bror ska bli så kul =D å få se han innan han far å våldgästar USA =)
vi ska gå på EN MOR TILLSALU =D de ska också bli kul allt ska bli kul å man får gå på julmarknad å se alla ljus å då behöver jag en ny å bra kamera =D


å jag kom ju på att Oscar ska ju döpas å då behöver man en ny å bra kamera =)
å om jag följer med Jennie på jackt så behöver jag en ny å bra kamera man vet ju aldrig om hon får skjuta =) nu är jag övertygad jag behöver en ny kamera =D

2 kommentarer:

Nybyhuset sa...

åh va roligt med göteborg-resa :)

moster mi sa...

Å´vissa funderar bara på nöjen ;) hi