2010-08-23

=)

ja nu skriver jag =) jag är inne på min andra skol vecka =) den första gick bra den här går nog också bra =) hoppas jag


men mitt ben mår inte bra =/ jag måste ha fot stöd så jag sitter bättre vid datorn =/
får nog komma på nåt


skriv kramp..........................



jag kan ju säga att jag vill resa bort jag vill fara på en rolig resa med en rolig person =) de vore kul =D men jag kan bara önska



hummmmm de finns mycke jag skulle vilja göra men så lite tid nu måste jag ju ägna mig åt att plugga den mesta av tiden men lite kul ska jag på txl salusand ladies natt mm =)



jag måste ju beräta att även jag har blivit vuxen =D jo de är sant jag har ju börgat dricka KAFFE =D men jag måste ha mjölk så om de är nån som bjuder på kaffe så svarar jag ja om du har mjölk =) så i dag har jag druckigt två koppar hur gör jag nu mitt kaffe????? jo jag har snabb kaffe de är ricktigt gott å de går fort!!



ja nu ska jag lyssna på min bok som är hummmm ja vad hette den nu....... Dan brown är de nåt med en pyramid hummmmmmm





ja ja lev å må

2 kommentarer:

moster mi sa...

Å du ska veta att han har skrivit fler bra böcker.

bertas mamma sa...

kaffeoman blev du till slut