2010-06-02

ett tag sen

okej de va ett tag sen jag blogade =/ så en upp dejt jag har hunnit med magsjuka å nu är jag förkyld bläääääää men jag kan då jobba =) å jag har gjort färdigt ...... som jag har ....... de är fortfarande hemligt vad å hur jag har gjort den här saken ;) men snart så får ni veta =)

ska jobba hela sommaren så de blir ingen semester för mig eller ju tre dagar nästa vecka ska bli skönt ska till stugan på fredag så de blir en vecka där =)
jo just de jag ska nog troligt viss flytta å jag far nog troligtviss till Hörnefors av alla ställen =)

jo just de jag har ju tagit mig in på perssonligasistent utbildningen till hösten (hon i telefonen sa då att jag har stor skans till de ) så jag hoppas =)

4 kommentarer:

Tessan sa...

Så kul! Jag håller tummarna för att det går vägen! Men lite lågt åt skogen att flytta till vad det nu var... Är det där Annelie bor?

Nybyhuset sa...

åh så roligt att du tagit dig in :)

moster mi sa...

Men oj å va!? först ingenting å sedan allt på en gång. Du må ta´t lugnt så vi hinner med ;) kul att du ska skola dig.

Linda sa...

Grattis! Va spännande :)