2010-02-02

jaha

Tisdag kväll å jag ska ta å sova =)
hummm jag vet inte riktigt vad jag ska ta å skriva................
jo jag kan ju berätta att jag har ren gjort i golvbrunnen =/ de va typ ett tån hår där =/ BLÄÄÄÄÄÄ
de är nog de äckligaste som man måste städa lite nu å då =/
å då tycker jag att de är äckligt å städa toaletter som andra har använt så jag skulle nog aldrig kunna bli städerska =/

ja ja nog om äckligt heter nu =) i morn så ska jag jobba å sen på kvällen så ska jag ........ hummmm nä jag vet inte gu va tråkigt mitt liv är just nu =/

nä god natt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förut hade du tråkigt för du hade inget jobb - nu har du jobb men har tråkigt ändå? Låter väldigt drygt måste jag säga ;-)

Anonym sa...

Tessan var det som skrev det btw

Anonym sa...

jo jag vet men de är ju kvällarna som är tråkiga inte jobbet för de är jag glad över att ha en kort tid =)
//Maggan