2009-11-13

Hemma

jaha nu är de gjort =)
dag 1 op vakna på iva blääääää va jag hade ONT =/ men som tur var så fanns de bra personal å bra sprutor =)
dag 2 bläv upp skjutsad på avdelningen mera sprutor å åjande =)
dag 3 så fick jag börja dricka vatten,buljong,te mm =) i små klunkar
dag 4 flytande kost fritt typ soppor å sånt å sen till de stora en bit knäckebröd till soppan
dag 5 fick jag gröt till frukost årka knappt en halv deciliter =)
sen så puread mat till lunch å sen HEM GÅNG
så nu är jag hemma =)

så nu får jag njuta av den goda smaken av barn mat i fyra degar =/ om ni inte vet de så är de ÄCKLIGT =/
sen så blir de allsidig varierad och lätttuggad normalkost

2 kommentarer:

Tessan sa...

Ååååååååååååsele marknad!! Ha en riktigt bra kväll så ska vi ta och lyssna på lite historier av Niklas snart...

moster mi sa...

Men vad bra, hoppas att inte det gör ont längre. Å du välkommen hem!