2009-10-15

=P

jag är trött å läss men man ska väll inte klaga man ä ju frisk =)
jag har fått jobba tre dagar den här veckan =) jippi va kul =)
jag ska lägga mig tidigt i kväll å lyssna på boken som jag håller på med den är så bra
författare Nora Roberts titel farlig utsikt eller dödlig utsikt
den kan jag rekommendera =)

hummm..... jag kan inte förstå hur folk kan skriva så mycket i sina bloggar antingen så är jag tråkig eller så är de för att jag inte har barn för de har jag märkt att dom flästa bloggarna handlar mest bara om barn! jag kanske ska ta å skaffa mig en så får jag mer att skriva om!
=)

3 kommentarer:

Tessan sa...

Haha, ja det kan ju vara ett sätt! Ett annat är att du går ut och fotar ännu mera så kan du ha en foto-blogg!

Tessan sa...

Andra Tessan tycker förresten att du kan visa vad du scrappar!
Hon är ju som en riktig "skräp"-nörd ;-)

moster mi sa...

men oooo jag tror hon har ändrat stil