2008-07-20

Åsele marknad

oj oj oj vilken helg=)

Torsdag då va jag på folkrace å de va faktiskt kul =) måste göras om=)


Fredag då va de fest =) fy va kul att få träffa dom andra i vårat gäng som man bara träfar en gång per år =) å vi träffade en massa Vilhelmina bor som var oerhört trevliga på alla sett å vis ;)


Lördag då sken solen som fan de va svin varmt =/ å jag brände mig lite =/ men de fick gå de med! vi for å bada men jag va för feg =) de va svin kallt =) men med massage å solsken så gick de med =) på kvällen så vart de mera fest å prat med trevligt folk =) ni som inte va där så har jag bara en sak att säga ni missade en hell del =)














ska försöka få tag på mer bilder!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ser ut som självaste tryggheten hela högen, så då behöver man inte vara orolig för att dotra fick följa med.

Anonym sa...

Säger bara en sak:
Ååååååsele marknad!