2008-05-02

Fredag

Valborg var lugn tog moppen till Bjurvattne å där vart det lite grillning =) mmmmm
å glass de va got de!!!!
..............................................................................................................................................................................
Torsdag va de bara att bege sig till tessan skulle hjälpa henne med maten inför kvällens tjejträff som blev lyckad tycker då jag!
å jag han ju med att syta ett tag =)
..............................................................................................................................................................................
I dag har jag jobbat de va rät så lugnt där för vi hade inga barn så det blev STÄDNING
men jag slutade ju 12.30 så man får väl se på Månda hur långt dom han med allt!
har hunnit med att va till vännäs med! skulle köpa papper till ett kort som jag ska göra till en viss person=)

nä nu kallar maten på mig!!!!

jo nu är det en Vecka kvar till vi far till London =) tjoho

Inga kommentarer: