2008-04-08

TISDAG

jaha nu är Tisdagen snart slut =) va skönt hela dagen har varit lite seg
så nu när jag har ätit midda blir det att lata sig=)

ja just det LÖRDAGEN va kul jag fick ju va barnvakt åt Ola min ögonsten =)
jag hoppas att det blir fler gånger jag kan nog börja kalla mig för
reserv Moster!
så Annah så lätt blir ni inte av med mig =)

nä nu ska jag nog fortsatta på tipspromenaden som jag ska göra åt fritids
som dom ska ha på fritidshemetsdag å vet ni vad då är jag i LONDON=)

vill ni se ett prov?

Från vilken film är detta! En annan gång går det bättre, sa han som gjorde i byxorna?

1 Emil i Lönneberga x Pippi Långstrump
2 Rasmus på luffen

svaret får ni nån annan dag=)

1 kommentar:

Nybyhuset sa...

tycker faktiskt att så duktig som du e me Ola så förtjänar du att kallas moster och inte bara reservmoster :)